Fælles skab på årgangene og medbestemmelse på sociale aktiviteter

Vi synes at fællesskabet på årgangene godt kunne blive bedre, altså på tværs af klasserne, hvis der var flere fællesaktiviteter som fx gangsang som vi gør hver anden uge hele 7. årgang men også de andre i glashuset. Så hvis der fx kom en fælles tur over i lindevangsparken eller man kunne lave noget andet også bare på skolen. Sådan tror vi at vi kan få et bedre fællesskab, men også lære hinanden bedre at kende. Så man kan sige at hvis vi er sammen på kryds og tværs af årgangen, så kommer vi til at lære hinanden bedre at kende. Vi håber at i vil tage vores ide op i elevrådet og skolebestyrelsen. Vi håber også at man kan snakke om forskellige lege og aktiviteter på årgangen, samt at det ikke kun er lærerne på årgangene som bestemmer hvad man skal, men også eleverne som kan have medbestemmelse.

Hilsen Lau, og Maya:)